REKLAMACJE
GWARANCJA
- Sklep wajkomp.pl dostarcza Klientom towary nowe, wolne od wad.
- Towary sprzedawane w sklepie wajkomp.pl objęte są gwarancją producenta bądź dystrybutora. Większość towarów ma 24-miesięczną gwarancję, część 12-miesięczną.
- Wyjątek stanowią laptopy poleasingowe, które są sprzętami używanymi. Każdy laptop zostały przetestowany przez techników i zakwalifikowane jako sprzęt w pełni sprawny.
Laptopy te objęte są 12-miesięczną gwarancją.
- Informacje o gwarancji podane są w opisie produktu na stronie sklepu.
REKLAMACJA
- Każdemu Klientowi, który zawarł umowę sprzedaży w sklepie wajkomp.pl przysługuje prawo do reklamacji.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego w naszym sklepie towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o gwarancję lub przepisy dotyczące rękojmi zawarte w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
- Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adresy sklepu: [email protected].
Można do tego wykorzystać załącznik nr 2 do Regulaminu sklepu – Formularza Reklamacji do pobrania z niniejszej strony w formacie docx lub pdf.
- W Formularzu należy wpisać zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego Sprzedawca kontaktuje się niezwłocznie z Klientem w celu omówienia dalszych czynności reklamacyjnych (często udaje się rozwiązać problem zdalnie).
- Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji licząc od dnia zgłoszenia wady. W przypadku braku odpowiedzi w tym terminie przyjmuje się, że reklamacja jest uznana.
- W przypadku konieczności naprawy czy wymiany wadliwego towaru Klient wysyła towar na adres Gwaranta (adres sklepu, dystrybutora lub serwisu producenta) ustalony wcześniej ze Sprzedawcą. Koszty wysyłki ponosi Klient.
- Do przesyłki należy dołączyć kopię paragony lub faktury zakupu. W przypadku jej braku Sprzedawca rozpatruje reklamacje o ile zostanie potwierdzony fakt zakupu towaru w sklepie wajkomp.pl.
- W przypadku zasadności reklamacji Gwarant naprawia towar lub wymienia towar na nowy i wysyła go Klientowi na własny koszt. Naprawa lub wymiana zostanie wykonana w czasie do 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru.
- Jeżeli naprawa albo wymiana towaru na nowy jest niemożliwa Sklep zwraca Konsumentowi pieniądze za towar oraz za koszty wysyłki towaru, które Klient poniósł w czasie reklamacji. Płatność dokonana będzie przelewem na podane przez Klienta konto bankowe.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy i zwrotów towaru znajdują się w Regulaminie sklepu wajkomp.pl